Benvenuti à i nostri siti web!

Assicurà a qualità di u connettore, u rendiment di u connettore

In questu stadiu, a qualità di u produttu di ccunnessur fabricatori hè irregolare.Se una sucietà vole truvà prudutti di connettori d'alta qualità è pocu prezzu trà parechje marche famose di connettori, deve indirizzà trè prestazioni chjave di connettori, vale à dì prestazioni meccaniche, prestazioni di l'equipaggiu elettricu è prestazioni ambientali.Queste trè proprietà sò impurtanti per mette in periculu a qualità di u connector, è a chjave per risolve u prublema hè di assicurà a qualità di u connector.
1. Proprietà meccanica.
E proprietà meccaniche sò a vita di l'equipaggiu di u connettore.A vita di serviziu di l'equipaggiu meccanicu hè in realtà un tipu di valore di l'indice di durabilità.Piglia l'ingaghjamentu è a separazione cum'è u sistema circulatori, è hè basatu annantu à s'ellu u connettore pò nurmalmente realizà u so cuntrollu di a reta (cum'è u valore di resistenza di cuntattu) dopu à l'ingaghjamentu standard è a separazione di u sistema circulatori.
In termini di cuntrollu in rete, a forza di inserimentu hè una pruprietà meccanica maiò.A forza d'inserimentu hè divisa in a forza d'inserimentu è a forza d'estrazione (a forza d'estrazione hè ancu chjamata forza di separazione), è i requisiti di i dui sò diffirenti.In i specificazioni pertinenti, ci sò esigenze à limità a forza d'inserzione è a forza di siparazione minima, chì significa chì da u puntu di vista di l'applicazioni, a forza d'inserimentu hè chjuca (è cusì hà una forza d'inserzione LIF è senza forza d'inserzione ZIF custruzzione) , Se a forza di separazione hè troppu chjuca, a stabilità di u cuntattu serà cumprumessa.A forza d'inserzione è a vita di serviziu meccanica di u connector sò ligati à a qualità di u revestimentu (indice di frizione rolling) di a custruzzione di u cuntattu (pressione pusitiva) è a precisione di a specificazione di u layout di u cuntattu (direzzione).
2. Pruprietà elettrica
Resistenza di cuntattu (corrente), resistenza à a terra è forza di compressione, etc.
①Resistenza di cuntattu I connettori di alta qualità duveranu avè una resistenza di cuntattu bassa è stabile.A resistenza di cuntattu di i connettori varieghja da uni pochi milliohms à decine di milliohms.
②A resistenza di messa in terra misura accuratamente a prestazione di u pezzu di cuntattu di u connettore è a strata isolante trà u pezzu di cuntattu è a carcassa, è a so magnitudine varieghja da centinaie di megaohms à più di mille megaohms.
③ Resiste a forza di compressione o a tensione di travagliu, è a forza di compressione materiale, hè a resistenza di u valore nominale di a tensione di travagliu di prova trà a parte di cuntattu di u connettore o a parte di cuntattu è a carcassa.
④ A perdita di interferenza elettromagnetica hè un cummentariu annantu à l'effettu propiu di a schermatura di l'interferenza elettromagnetica di u connettore.
3. Prestazione di l'ambiente naturale.
Pruprietà di l'ambienti naturali cumuni includenu resistenza à alta temperatura, acqua, corrosione, vibrazione è scossa.
①In questa tappa, a temperatura operativa limitata di u connettore hè di 200 °C (eccettu per pochissimi connettori unici à alta temperatura), è a temperatura minima hè -65 °C.Perchè a quantità di corrente in u connettore durante u funziunamentu provoca a generazione di calore à u puntu di cuntattu, risultatu in un aumentu di a temperatura, hè generalmente crede chì a temperatura di u funziunamentu deve esse equivalenti à a summa di a temperatura di u funziunamentu è l'aumentu di a temperatura in u puntu di cuntattu.In certi standard, hè espressamente stipulatu chì u connettore pò limità l'aumentu di a temperatura sottu un currente di funziunamentu stabile.
②L'intrusione impermeabile affetterà a prestazione di a capa isolante di a cunnessione h è corroderà i cumpunenti di materiale metallicu.U standard per l'esperimentu di l'umidità fredda stabile hè di 90% ~ 95% di umidità di l'aria (finu à 98% secondu u mudellu di produttu), temperatura + 40±20 ℃, è u tempu sperimentale hè secondu i requisiti di u pruduttu, u minimu. u valore hè 96 ore.L'esperimentu alternante friddu è umitu hè più severu.
③ Quandu u connettore resistente à a corrosione si trova in un ambiente di travagliu cù cuntenutu di umidità è sali, ponu accade reazzioni elettrochimiche trà i so cumpunenti di metalli è a strata di trattamentu di a superficia di cuntattu, chì mette in periculu a chimica fisica di u connettore è a prestazione di l'equipaggiu elettricu.A prova di spruzzo di sali richiede a resistenza di u connettore à queste cundizioni, è a prova di spruzzo di sal hè necessariu.U connettore hè sospesu in una casella di prova cuntrullata à a temperatura, è una cuncentrazione specifica di suluzione di cloruru di sodiu hè spruzzata cù compressione d'aria per generà aria resistente à a corrosione, è u tempu di esposizione hè almenu 48 ore.
④Oscillazione è impattu A resistenza à a vibrazione è à l'impattu hè a prestazione chjave di u connettore, chì hè assai impurtante in scenarii d'applicazione unichi cum'è aerospaziale, linee ferroviarie è trasporti stradali, è hè l'indicatore principale per detectà a fermezza è a stabilità di u cuntattu elettricu di u meccanicu. sistema di u valore di u connector.
TXGA hè un fabricatore specializatu in u disignu è a fabricazione di connettori è cavi d'elettrodi.Hè stata focu annantu à u disignu è u sviluppu di i connettori per più di deci anni, è hà travagliatu duru per diventà u manager di u campu, purtendu suluzioni è prudutti cumpetitivi à i clienti è cuntribuiscenu à u sviluppu di a Cina.


Tempu di Postu: Apr-20-2022