Benvenuti à i nostri siti web!

Spiegazione è dispusizione di punti di cunniscenza nantu à a risoluzione di i prublemi di l'interruttore à basculante, l'indicatori tecnichi, i metudi di stallazione, etc.

Prima di tuttu, introduce a suluzione à u prublema di fallimentuinterruttore à basculante.Quandu avemu avutu prublemi cù u basculante, ùn pudemu micca spustà.Chì duverebbe fà tutti in questu tempu?Ùn sò micca sapè cumu cumincià, preoccupatu di dannighjà u switch.Sottu, l'aghju descrittu.
Interruttore Rocker, un tipu cumuni di luce verde quandu cunnessu.Calchì volta ùn pò micca esse disattivatu, vale à dì, ùn pò micca esse rimbursatu, è u cambiamentu di gasu hè spessu saltatu per risolve u prublema:
A struttura interna di l'interruttore di espansione è cuntrazzione hà una foglia di rame, è u core hà un puntu di supportu di primavera di torsione, a molla di torsione hè offset è u quadru di supportu di plastica hè invechjatu è deformatu, u cambiamentu hè inconveniente, è hè staccabile dopu. spegne u putere.Se u cumpunente di plastica ùn hè micca danatu, hè prubabile di esse riparatu.U neutru di a struttura interna di u switch hè immediata è irrilevante per i cumpunenti di u switch.Per quessa, se u switch bypasses u gas switch, secondu u dannu à a guaina di u cable di u filu neutru di u switch, disconnect a parte dannata da u principiu, attente à assicurà a capa d'insulation.Pò esse ancu un difettu di cortu-circuit à i pedi di a luce di a visualizazione, è u filatu da zero.
Dopu avè introduttu i suluzioni à i difetti cumuni, avemu da intruduce u metudu di stallazione di i switches rocker per aiutà à maestru rapidamente è stallà.
In questa fase, a maiò parte di i switches utilizanu carte di l'equipaggiu meccanicu duttile, chì sò convenienti è convenienti per installà.Basta à appughjà l'interruttore in l'internu da l'esternu di u pannellu di cuntrollu, è ci sò barbs simili à i dui lati di l'interruttore, chì sò appiccicati è dopu cunnessi da u latu oppostu.Nota chì e specificazioni di u switch sò adattati, altrimente u switch hè prubabilmente danatu o stuck.
Ci sò duie carte d'apertura da i dui lati di l'interruttore à basculante à quattru zampe cù luce.Push the switch down to the hole on the board, è u switch sarà appiccicatu nantu à u board dopu a fibbia.
Sottu, avemu da presentà un picculu puntu di cunniscenza: chì hè a diffarenza trà i switches rocker è i tasti di pianoforte, per aiutà à capisce megliu e caratteristiche strutturali di i switch rocker.
Piano key switch: striscia longa, in generale cù sei ghjunti di saldatura, doppiu poli-doppiu tiratu, 2 ghjunti di saldatura in u mità sò terminali di input, è quattru articuli di saldatura in i dui lati sò terminali di output;includendu 2 interruttori di doppia ghjurnata separati. Stessa posa cù 2 gruppi.Dopu a facilitazione, i giunti di saldatura media è distale sò uniti, seguitu da u debounce, i giunti di saldatura media è prossimale.
Interruttore Rocker: vicinu à a piazza, presse quale fine, u puntu di saldatura elettrica media hè cunnessu à l'estremità di output.U principiu di basa hè u listessu cum'è quellu di l'interruttore di chjave, ma parechji switches rocker sò solu quattru terminali, chì sò custruiti cum'è una sola volta, parechji poli, è switch sincroni.
Allora cumu sò classificati l'interruttori à basculante?
①Segundu u tipu d'azzione, hè divisu in array single throw, single pole double throw, double pole single throw,
②Secunnu a struttura di l'interruttore, hè divisu in un cuntrollu unicu, doppia cunnessione, cù luce, senza luce, è tappa protettiva.
③ Sicondu a materia prima tuccata, hè divisa in punti d'argentu è punti di rame.
④ Sicondu u tipu di terminale, hè divisu in tippu di filu di saldatura è tipu di piastra di saldatura.
Eccu una breve introduzione à l'indicatori di rendiment:
①Materie prime di casu: PA66, P.
②Materiale chjave: PA66, PC.
③Materiale di u bloccu terminale: Ottone (placcatu in oru cù placcatura in oru)
④Touch materie prime: lega d'aluminiu d'argentu.
Infine, e caratteristiche di qualità di i switch rocker sò introdutte.Maestrà a cunniscenza prufessiunale in questa zona pò aiutà à capiscenu è esse capace di selezziunà megliu è migliurà i switch rocker.
①L'aspettu ùn hà micca crepe evidenti, bolle, mancanza di materiale, cuntrazione, etc.
②U logu nantu à a carcassa di u switch hè chjaramente visibile (specificazione di verificazione, fabricatore, currente nominale, specificazione di mudellu, etc.).
③ Sia chì a commutazione manuale di l'interruttore hè chjara, flessibile è senza blocchi di schermu.
④ Sia u culore di u terminal dopu à u prucessu di electroplating hè luminoso, è ùn ci hè micca deformazione di l'ossidazione di l'aria.
⑤ L'imballu deve esse in una scatula fina di schiuma plastica, è u nome di u produttu è u numeru tutale sò indicati nantu à l'imballu esternu.


Tempu di Postu: Apr-26-2022