Benvenuti à i nostri siti web!

Previsione è analisi di a dimensione di u mercatu di i connettori in Cina è e tendenze di sviluppu futuru in 2022

1. Grandezza di u mercatu

In l'ultimi anni, l'ecunumia di a Cina hà mantinutu una crescita sustinuta è rapida.Impulsatu da u rapidu sviluppu di l'ecunumia di a Cina, i mercati di i connettori downstream per a cumunicazione, u trasportu, l'informatica è l'elettronica di u cunsumu anu ancu ottinutu una rapida crescita, guidandu direttamente a rapida crescita di a dumanda di u mercatu di i connettori di u mo paese.I dati mostranu Da u 2016 à u 2019, a dimensione di u mercatu di i connettori di a Cina hè cresciuta da 16,5 miliardi $ à 22,7 miliardi $, cù una crescita media annuale composta di 11,22%.L'Istitutu di Ricerca di l'Industria Commerciale Chine prevede chì u mercatu di i connettori di u mo paese ghjunghjerà à 26,9 miliardi di $ è 29 miliardi di $ in 2021 è 2022, rispettivamente.

sizeimg

2. aghjurnamentu tecnulugia rapida

Cù l'accelerazione di l'aghjurnamenti di u produttu in l'industria downstream di i connettori, i pruduttori di connettori anu da seguità strettamente a tendenza di sviluppu di a tecnulugia di l'industria downstream.I pruduttori di cunnettori ponu mantene una forte prufittuità solu s'ellu cuntinueghja à sviluppà novi tecnulugia, cunforme à e tendenze di sviluppu di u mercatu, è custruisce a so propria competitività core.

3. A dumanda di u mercatu per i connectors serà più larga

L'industria di i connettori elettronici face una era di coesistenza di opportunità è sfide in u futuru.Cù u rapidu sviluppu di a sicurità, i terminali di cumunicazione, l'elettronica di cunsumu è altri mercati, l'applicazione di a tecnulugia 5G è l'arrivata di l'era AI, u sviluppu di e cità sicure è e cità intelligenti accelerà.L'industria di i connettori affruntà un vastu spaziu di mercatu.

Perspettivi di sviluppu futuru

1. Supportu di a pulitica industriale naziunale

L'industria di i connettori hè una subindustria impurtante di l'industria di cumpunenti elettroni.U paese hà continuamente aduttatu pulitiche per incuragisce u sviluppu sanu di l'industria."Catalogo di Guida di Ajustamentu di Strutture Industriali (2019)", "Piano d'Azzione Speciale per A rinfurzà a Capacità di Design di Manufacturing (2019-2022))" è altri documenti cunsidereghjanu tutti i novi cumpunenti cum'è e zone chjave di sviluppu di l'industria di l'infurmazione elettronica di u mo paese.

2. A crescita cuntinuu è rapidu di l'industrii downstream

I connettori sò cumpunenti indispensabili per a sicurità, l'equipaggiu di cumunicazione, l'urdinatori, l'automobile, etc. In l'ultimi anni, benefiziu di u sviluppu cuntinuu di l'industria downstream di connettori, l'industria di i connettori si sviluppa rapidamente guidata da a forte dumanda di l'industrii downstream, è u mercatu. dumanda di connectors ferma A tendenza di crescita stabile.

3. U trasferimentu di basi di pruduzzione internaziunale in Cina hè evidenti

A causa di u vastu mercatu di cunsumatori è di i costi di u travagliu relativamente boni, i pruduttori internaziunali di prudutti elettronichi è equipaghji trasferiscenu e so basa di produzzione in Cina, chì ùn solu espansione u spaziu di u mercatu di l'industria di i connettori, ma ancu introduce una tecnulugia di pruduzzione avanzata è cuncetti di gestione in u paese. prumove Questu hà cuntribuitu à u prugressu considerableu di i fabricatori di connettori domestici è hà prumuvutu u sviluppu di l'industria di i connettori domestici.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021