Benvenuti à i nostri siti web!

Tendenza di sviluppu di u connector Stocko di Germania

Cù a rapida crescita di i mercati di l'elettronica di u cunsumu, l'elettronica di l'automobile è i terminali di cumunicazione è u trasferimentu cuntinuu di a capacità di produzzione di connettori à l'Asia è a Cina, Stocko Stocko in Germania hè diventatu u locu cù u più grande putenziale per u sviluppu di u mercatu di connettori, è a Cina. diventerà u connettore in crescita più veloce è u mercatu di più grande capacità.Hè previstu chì u tassu di crescita di u mercatu di i connettori di a Cina continuerà à superà u livellu mediu in u futuru.In i prossimi 5 anni, u tassu mediu di crescita annuale di u mercatu di i cunnettori di a Cina righjunghji u 15%.In u 2010, u mercatu di i cunnessi cinese ghjunghje à 25,7 miliardi.Yuan.

I principali spazii di supportu di i cunnessi elettrici sò u trasportu, a cumunicazione, a rete, l'informatica, a medicina, l'apparecchi di casa, etc. U rapidu sviluppu di a tecnulugia di u produttu in i zoni di supportu è a rapida crescita di u mercatu anu prumuvutu assai u sviluppu di a tecnulugia di i cunnessi.À questu puntu, u connettore hà sviluppatu in una serie è un pruduttu prufessiunale cù categurie di produttu cumpletu, varietà ricche è specificazioni, diverse tippi di struttura, suddivisione di direzzione prufessiunale, caratteristiche evidenti di l'industria, è specificazioni di u sistema standard.

In generale, u sviluppu di ticnoluggìa dâ connector presenta i seguenti carattiristichi: high-vitezza è digitization di trasmissioni signali, integrazione di vari trasmissioni signali, miniaturization è miniaturization di vulume prodottu, i prudutti low-cost, è cuntattu terminal cunnessione Way etc Paste, modulari cumminazzioni, còmuda plug-in, etc.. A tecnulugia sopra rapprisenta a direzzione di sviluppu di tecnulugia connector, ma si deve esse nutatu chì micca tutti i connectors bisognu di a tecnulugia sopra.I connettori in diversi campi di supportu è ambienti d'usu differenti anu esigenze completamente diverse per e tecnulugia sopra..

Direzzione di sviluppu
U sviluppu di i connettori deve esse miniaturizatu (perchè assai prudutti sò affruntendu un sviluppu più chjucu è più liggeru, ci sò certi requisiti per a spaziatura, a dimensione di l'apparenza è l'altitudine, è i requisiti per i prudutti seranu più precisi, cum'è u filu à bordu di u spaziu chjucu. (0,6 mm è 0,8 mm), trasmissioni d'alta densità, alta velocità, è direzzione d'alta freccia. A miniaturizazione significa chì a distanza centrale di u connector hè più chjuca, è l'alta densità hè di ottene un gran numaru di fili core. Connettore PCB d'alta densità (circuitu stampatu) U numeru tutale di cuntatti efficaci righjunghji nuclei 600, è u numeru massimu di dispusitivi pò ghjunghje sin'à nuclei 5000. A trasmissione à alta velocità significa chì l'urdinatori muderni, a tecnulugia di l'informatica è a tecnulugia di a rete necessitanu chì a trasmissione di signale. u tassu di scala di u tempu righjunghji a banda di freccia di megahertz, è u tempu di impulsu righjunghji u livellu sub-millisecondu, cusì sò necessarie cunnessione di trasmissione à alta velocità. U dispusitivu hè rossu.L'alta frequenza hè di adattà à u sviluppu di a tecnulugia d'onda millimetrica, è u connettore coaxial RF hè intrutu in a banda di frequenza di travagliu di l'onda millimetrica.

Tendenza di l'applicazione
Sicondu e previsioni di l'Industria Globale, guidate da l'ecunumie di a Cina, l'Asia, l'Europa di l'Est è l'America Latina, u mercatu di i connettori hà da avvià un periodu di crescita enormu di i prossimi cinque anni.In u 2012, a dumanda di connettori righjunghji 60 miliardi di dollari.Sicondu u Rapportu di l'Industria Globale, u mercatu di i connettori asiatichi hà righjuntu US $ 6,4 miliardi in u 2010, è u ritmu di crescita di u mercatu cinese righjunghji u 20% in u 2015.

In ogni casu, per via di l'aumentu di a dumanda di connettori stocko in u mercatu, i connettori stocko sò in pocu fornimentu, è u tempu di cumanda per l'ordine era una volta à 30-50 settimane.Diversi pruduttori di cablaggi si sò precipitati à cumprà prudutti, perchè Kexun Electronics hà sviluppatu indipindentamente e stesse parti di ricambio equivalenti, chì ponu cumpensà perfettamente a vacante.I vantaghji di Kexun sò brevi tempi di consegna, prezzu accessibile è bona qualità.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021